Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lakshman Jha

Inspirational

4  

Lakshman Jha

Inspirational

सफल प्रयास

सफल प्रयास

1 min
35


कोई पढ़े या ना पढ़े, हम लिखते जाएंगे !

कोई देखे या ना देखे, कलाबाजी दिखाएंगे !


हमें चाहत नहीं कोई, नहीं सम्मान के भूखे !

जिसे अच्छा लगे मेरी, उसे स्नेहों से ही सीखे !


लेखनी से सबको हम, संदेश सौ बार देते हैं !

उनकी मर्जी है उसे वे, किस अंदाज में लेते हैं !


पुरस्कार सम्मान तभी, सही में माना जाएगा !

जब सब लोगों में पूरा, संदेश ही फैल जाएगा ! 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational