Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kacha jagdish

Inspirational

4  

kacha jagdish

Inspirational

संभल के चलना

संभल के चलना

1 min
346


जीवन है अनमोल

खूबसूरत है जिंदगी 

संभल के चलना

कहीं उसे बरबाद न कर देना


मन की उमंग

ख्वाबों की ख्वाहिश 

इसके पीछे भागने में 

कहीं उसे बरबाद न कर देना


जिंदगी की सच्चाई को समझना

कठिन परिस्थितियों से संघर्ष करना

यह भी है जीवन की सच्चाई 

कहीं उसे तुम भूल न जाना


जीवन है अनमोल

खूबसूरत है जिंदगी 

संभल के चलना

कहीं उसे बरबाद न कर देना। 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational