Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vijendra Dudi

Abstract Inspirational

3  

Vijendra Dudi

Abstract Inspirational

सिगरेट

सिगरेट

1 min
220


जवानी जल गई सिगरेट जलाते -जलाते

शहर धुआँ हो गया मशालें बुझाते-बुझाते


शौक बहुत गए बहुत आए तुझमें मगर

अबके दूर आ गए रिश्ता निभाते-निभाते


मुझसे नराजगी रहती ज़रा-सी बात पर

बदल गए इसको लब से लगाते-लगाते


मालूम है, अब आदत लग गई इसकी

हर याद को धुएँ से छिपाते -छिपाते


आदत छोड़ो भी फ़िक्र ऐसे मिटाने की

बहुत मिट गए ऐसे ग़म मिटाते-मिटाते।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract