Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manju Rai

Inspirational

3  

Manju Rai

Inspirational

*शक्ति का जादू *

*शक्ति का जादू *

1 min
171



शक्ति हम सब के पास है ,

मंजिल को पाने की ,

जीवन में कुछ कर दिखाने की I 


हार के न बैठो तुम ,

कुछ कदम के फासले पर ही है ,

मंजिल तुम्हारी , उठो चलो क्या हुआ ,

जो पैरों में पड़ गए हैं छाले ,

अब बारी है तुम्हारी ,

जहाँ में नाम रोशन कर जाने की I 


मानस जन्म मिला है ,

साकार करो अपने सपने को ,

धन्य हो जाये तुम्हारी जननी ,

पावन हो जाये धरा , पाकर तुमको ,

ऐसा कुछ कर जाओ ,

आसमा भी नीर बहाये ,

जब अंतिम हो विदाई तुम्हारे जाने की I 



Rate this content
Log in