Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neerja Sharma

Action Inspirational Thriller

4  

Neerja Sharma

Action Inspirational Thriller

साइकिल की सवारी

साइकिल की सवारी

1 min
277


साइकिल की सवारी 


शान हमारी 

हर जगह चलती

साइकिल जी।


बच्चे या बड़े

सभी इसे चलाते

स्वास्थ्य बनाती।


पैट्रोल बचे

डीजल भी न लगे

सवारी प्यारी।


डबल ट्रिप्ल

सबको है बैठाती

सैर-सपाटा।


कहीं भी जाओ

कच्चा-पक्का हो रास्ता

कभी न रूके।


पैसे बचाए

सेहत भी बनाए 

शान-सवारी।


पोँल्यूशन फ्री

सरपट दौड़ती

साइकिल जी।


अब न सोचें

साइकिल खरीदें

स्वस्थ रहिए।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action