Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yogesh Kanava

Abstract Romance

4.0  

Yogesh Kanava

Abstract Romance

रति सा रूप लिए हो तुम

रति सा रूप लिए हो तुम

1 min
143


जिसकी दिल को तलाश ,

तेरी वो हर अदा है ख़ास। 


रुखसारों की रंगत ऐसी ,

भोर का हो जैसे आकाश। 


कनक कामिनी नयन कटीले,

बाँहों में हो जैसे मधुमास। 


तिल चिबुक होंठ रसीले ,

पल पल जगाये जीने की आस। 


झर झर झरता यौवन का,

देखे से बढ़ती जाये प्यास। 


रति सा रूप लिए हो तुम ,

देख दहकने लगे अब पलाश। 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract