Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

शिवांश पाराशर "राही"

Abstract Inspirational

4  

शिवांश पाराशर "राही"

Abstract Inspirational

पता नहीं मुझमें पत्तियां आएंगी या नहीं

पता नहीं मुझमें पत्तियां आएंगी या नहीं

1 min
221


किस रंग का हूं,

किस छाल,

किन शाखाओं का,

पता नहीं,


मुझमें 

पत्तियां आएंगी या नहीं,

फूल छपेंगे क्या ?

पता नहीं ?

सूखा रह लूंगा

हमेशा की तरह,


पानी तुम्हारी

नशों में दौड़ता है,

सूखे में

तुम हलक में आना,

गीले जहर की तरह !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract