Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanha Shayar Hu Yash

Abstract Drama Tragedy

4  

Tanha Shayar Hu Yash

Abstract Drama Tragedy

पागलपन

पागलपन

1 min
256


झुम झुम कर बहके, कदम रखने लगे,

हर उम्मीद हर आरजू से होकर तनहा,

आईना देख देखकर खुद पर हँसने लगे । 


उदासी का चेहरा देखा तो, उदास लगने लगे,

हर ख़ुशी हर मुस्कुराहट पर होकर तनहा

जी भर के हंसे और आँखों से नमक बहने लगे । 


जाने कब उसकी नज़र नसीब बना बैठे अपना,

आज भी ज़िन्दा है बस उनकी चाहत तनहा,

समेटकर देखा खुद को और तनहा रहने लगे । 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract