Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ila Upadhyaya

Inspirational

3  

Ila Upadhyaya

Inspirational

न रुकना कभी

न रुकना कभी

1 min
197


न रुकना कभी,न झुकना कभी,

वक़्त मुश्किल है,न थमना कभी।

बन जा अपना मुक़द्दर,अपना मसीहा,

तू ख़ुद से भी लड़ना कभी ।

दुनिया तो हर बार रुकेगी तुझे, 

पर तू हौसला न हारना कभी ।

दौड़ रहा है ज़माना इस तेज़ी से,

कभी रुक कर दर्द किसी का न पूछा कभी।

कौन है जो ख़ुश है हर किसी से,

तू अपनी ख़ुशी के लिए भी सीख चलना कभी ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational