Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Jogender Singh(jogi)

Comedy

3  

Dr Jogender Singh(jogi)

Comedy

मवाली मत बन जाना

मवाली मत बन जाना

1 min
85


खांसी लगती बन्दूक सी, छींक अब लगती गाली।

बुख़ार भी साथ में ,लो बन गये भैया मवाली।

भाग जाता मोहल्ला सारा , छींके ग़र भाई।

कोई फ़ोन कर देगा सी एम ओ को , 

फ़ोर्स भी लेने आयी, मोहल्ले में रुतबा होगा।

बच कर रहो भैया इससे , हर कोई कहता होगा।

पते की इक बात सुनो ।

दूर दूर से करो प्रणाम , पैर को न हाथ लगाना।

हाथ धोना हर बार , जब लौट के वापिस आना।

मुँह पर मास्क लगाना, देखो न मवाली बन जाना।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy