Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Inspirational

4  

Dinesh Dubey

Inspirational

मंजिल

मंजिल

1 min
400


राह छोड़ने से पहले ,

देख लेना कहीं मंजिल ,

तो पास नही ,

मुड़ जाते हैं कई थक कर ,

जब किस्मत होती है सामने ।

जो भी सपने है देखे तुमने,

उसे पूरा करके रहना ,

कितनी भी रोड़े आए राहों में,

किस्मत बदल कर रहना।

आती हैं हर काम में ,

बड़ी बड़ी मुसीबतें,

कदम कदम पर मिलती है,

मुश्किलों की टोली,।

पर कदम न छोड़ना इस ,

जमीन से पकड़ने को सितारे,

अगर दम है तुझमें तो,

तेरे कदमों में होंगे चांद सितारे।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational