Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

डॉ लाल Thadani

Abstract Others

3  

डॉ लाल Thadani

Abstract Others

मेरी डायरी

मेरी डायरी

1 min
157


मेरी डायरी जानती है

मेरे जीवन के उतार चढ़ाव

मेरी व्यक्तिगत सोच, अनुभव,  

और जन हित भावनाएं,

रिश्तों के बाजार में

पल पल बनते बिगड़ते 

बिकते सम्पर्क-संबंध , 

मेरी शक्ति और दुर्बलताएं ,

समस्त जीवन का

लेखा-जोखा ,विश्लेषण 

क्रिया-प्रतिक्रियाएं  

न कोई रिश्ते बुनता न गिनाता

काश मैं कुछ कर पाता

अल्फ़ाज़ दिल से

नए सिरे से समझाएं

एक नया संसार बनाएं



Rate this content
Log in