Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Meera Mishra

Abstract

4  

Meera Mishra

Abstract

लिंग- भेद तिरोहित लेखन में-

लिंग- भेद तिरोहित लेखन में-

1 min
537



ब्रह्मांड- ऊर्जा, देती,

निश्चयी संदेश,

एक सकारात्मक 

ऊर्जा करती,व्यक्त,


एक तड़पन,एक,

मूक, निराश संघर्ष,

अस्तित्व हेतु,

रचनाकार वह, जो,

चलाता,निज लेखनी,

कथ्य उसका है,

स्वविचार- तत्व, चेतना, जो

उसका समर है,

वह, केवल लेखक,

लिंग- भेद नहीं,

आत्मस्थ शब्द -ब्रह्म में,

भुवन को करता जो,

भव्य, उन्नत विचारों,

से वह, मात्र,लेखक,

न स्त्री,न पुरुष...


Rate this content
Log in