Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr vandna Sharma

Romance

4.0  

Dr vandna Sharma

Romance

क्या चलोगे साथ मेरे ?

क्या चलोगे साथ मेरे ?

1 min
319


सुनो !

क्या चलोगे साथ मेरे ?

कहीं दूर हसीं वादियों में 

जहाँ चहूँ ओर हो हरियाली 

दूर तलक फैला नील गगन हो 

कल -कल बहता झरना हो 

चिड़ियों का मीठा कलरव हो 

ठंडी -ठंडी मस्त पवन हो 

हाथों में हाथ तुम्हारा हो 

पास एक नदी का किनारा हो 

अनजान राहें हो और दूर हो मंजिल 

चलें हम -तुम चहकते हुए 

गूंजता मधुर स्वर हमारा हो 

कट जायेगा सफर यूं ही 

बस साथ तुम्हारा हो 

सुनो ! 

चलोगे न.. 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance