Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mahendrabhai Pandya

Drama Romance

1  

Mahendrabhai Pandya

Drama Romance

कविता

कविता

1 min
1.3K


क्या हूर - सा नूर !

क्या अंग - अंग अमिरात !

तू आग - सी

लिपट गई

फिर हुई बरसात...।


Rate this content
Log in

More hindi poem from Mahendrabhai Pandya

Similar hindi poem from Drama