Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

anuradha nazeer

Tragedy

4.7  

anuradha nazeer

Tragedy

korona ko harana hai

korona ko harana hai

1 min
37


खाँसी संक्रमित कीटाणु - आपके द्वारा

छींकना और छींकना छोड़ दें

हमने साफ करना सीखा !

आपने शराबी को अपना आपा खो दिया !


कमबख्त परिवार !

आपने बच्चों को तुम रुला दिया !

परिवार के मुखिया चिल्लाते हैं ! 

बाकी भाग जाओ !


हजारों हाथ उपचार

स्वास्थ्य

तथा टिप्स

स्पेगेटी मेमे

शासन करने की अफवाह

आपने आदमी को छोड़ दिया है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy