Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

fp _03🖤

Tragedy Action Children

3  

fp _03🖤

Tragedy Action Children

इस पीड़ा का अंत नहीं?

इस पीड़ा का अंत नहीं?

1 min
165


मेरी इस पीड़ा का कोई अंत नहीं है।

मेरी रूह पर निरंतर वार किए गए हैं।

मेरे पुराने घाव ही नहीं भर पा रहे हैं।

न बातों से , न आंसुओं से , न मरहम से , न बेहोशी में

ये बस और गहरे होते जा रहे हैं।

शायद ये आजीवन ऐसे ही रहे ।

बेदर्द , मौन , रूहानी पीड़ा से भरे हुए।

इनका कोई इलाज नहीं है ।

ये कभी नहीं भर पाएंगे।

 इस पीड़ा का कोई अंत नहीं।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy