Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Suresh Koundal

Abstract

4.8  

Suresh Koundal

Abstract

हिमाचल सबल " अटल टनल"

हिमाचल सबल " अटल टनल"

1 min
287


हिम मंडित अंचल,

     पथ अतिदुर्गम।।

अवरोध ,हिमस्खलन ,

     आशाएं प्रबल।।

सकल स्वनफल,

     मनोरथ सुफल।।

सुदृढ़ अविचल ,

     पग सुगम सरल ।।

अचंभित विश्व पटल,

     सामरिक मनोबल ।।

पुलकित मन ,

     हौसला प्रबल ।।

स्वर्णिम पल,

     अद्भुत ,अविरल ।।

अलौकिक उज्ज्वल,

     हिमाचल सबल ।।

अटल टनल , 

     अटल टनल ।।

अटल टनल ,

      अटल टनल ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract