Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

राहुल द्विवेदी 'स्मित'

Inspirational

4.9  

राहुल द्विवेदी 'स्मित'

Inspirational

गुणकारी आँवला

गुणकारी आँवला

1 min
569


फल,पत्ती औ फूल सबै हैं, इहिके अति उपयोगी ।

स्वास्थ्य सुधारै, रूप निखारै, करै सबै को' निरोगी ।

अदमी चाहे ग्वार होय या, होय चहै कोइ साँवला...।

सबके लिए बहुत गुणकारी, होति हवै यू आँवला ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational