Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shubham Pandey gagan

Inspirational

3  

Shubham Pandey gagan

Inspirational

चैन ओ अमन

चैन ओ अमन

1 min
370


अब और न जलता हुआ वतन चाहिए

मेरे मुल्क में बस चैन ओ अमन चाहिए


आदमी समझे आदमी को ऐसे जतन चाहिए

मेरे मुल्क में बस चैन ओ अमन चाहिये।


मोहब्बत लिखे प्रेम पढ़े ऐसे अहले ए सुख़न चाहिए

मेरे मुल्क में बस चैन ओ अमन चाहिए।


सब एक हैं एक रहें ऐसे करना हमको कर्म चाहिए

मेरे मुल्क में बस चैन ओ अमन चाहिए।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational