Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dancer Bhai

Tragedy

3  

Dancer Bhai

Tragedy

ग़ज़ल

ग़ज़ल

1 min
443


इस दफा का नहीं करेंगे हम

कोई वादा नहीं करेंगे हम


अब जो वो चल दिए है ऐसे में

फिर से रास्ता नहीं करेंगे हम


है मुहब्बत भी कोई शय जाना

तुमसे धोखा नहीं करेंगे हम


रोते रोते कभी जो वो आया

उस को देखा नहीं करेंगे हम


इक दूजे की झूठी वफ़ा खातिर

जाने क्या क्या नहीं करेंगे हम


तुम परेशान हो बहुत हमसे

और ज्यादा नहीं करेंगे हम


एक कमरा है उसकी यादों का

जिसमें टहला नहीं करेंगे हम


Rate this content
Log in

More hindi poem from Dancer Bhai

Similar hindi poem from Tragedy