Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VanyA V@idehi

Abstract

4  

VanyA V@idehi

Abstract

धूसर रंग भए जीवन के

धूसर रंग भए जीवन के

1 min
7


धुल जाए जीवन बेरंग,रंग ऐसे भरो ।

यो छुटे ईर्ष्या का जंग,रंग ऐसे भरो। 


ना जातपात, पिये पानी घाट घाट ।

हो शेर सियार के संग,रंग ऐसे भरो। 


जोश वतन के लिये न पतन के लिये। 

कोई ना करे हुडदंग, रंग ऐसे भरो ।


प्रेम नित नव, हीरे सा निखर जाये ।

हो सबके दिल मे उमंग,रंग ऐसे भरो। 


ना हो अवसाद,भुले बिसरे हो याद ।

जैसे खिला हो चमन,रंग ऐसे भरो ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract