Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jai Singh

Inspirational

4.5  

Jai Singh

Inspirational

"धरती करे पुकार"।

"धरती करे पुकार"।

1 min
237


अपनी  करुण  गाथा कह, धरती  करे  पुकार।

यौवन   मेरा    छीनकर,   खुशी   नहीं   संसार।

खुशी  नहीं  संसार ,  मौत  का  कारण  बनता।

खूब  दोहन   करके,  बाढ़  सूखा  सब  सहता।

कह 'जय'नदी पर्वत, वन जल कर रहा छलनी।

हे  मूर्ख ! कर  ख्याल, मान  जान  बचा  अपनी।



Rate this content
Log in