Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

imran khan

Romance Classics Inspirational

4.3  

imran khan

Romance Classics Inspirational

चंद्रमा से अद्भुत

चंद्रमा से अद्भुत

1 min
1.1K


आसमान में चंद्रमा से अद्भुत कुछ भी नहीं है !

ना बादल ,ना बिजली, ना वर्षा !


कुछ अद्भुत है इस संसार में तो वो है !

तुम्हारे दिल मे धड़कता हुआ गुरुत्वाकर्षण 

जो अदृश्य है पर स्थायी है 


जिससे प्रभावित होकर

न्यूटन ने ग्रेविटी का सिद्धांत गढ़ा था ! 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance