Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abasaheb Mhaske

Abstract

3  

Abasaheb Mhaske

Abstract

चंद सिक्के

चंद सिक्के

1 min
238


चंद सिक्के

इरादे पक्के


चंद सिक्के

चोर उचक्के


चंद सिक्के

इमांन ख़रीदे - बेचे


चंद सिक्के

अच्छे - अच्छे को ठगे


चंद सिक्के

खुशियाँ बटोरे


चंद सिक्के

दुनिया से उठाये


चंद सिक्के

कुर्सी पे बिठाये , हटाये


चंद सिक्के

परलोक सिधारे


चंद सिक्के

इज्जत उतारे, बचाये 


चंद सिक्के

किस्मत के मारे


चंद सिक्के

बिलकुल बेचारे


चंद सिक्के

न चलनेवाले


चंद सिक्के

इशारो पर नाचनेवाले


चंद सिक्के

कभी भी बिकनेवाले


चंद सिक्के

अनमोल खजाने


चंद सिक्के

कही भी चलनेवाले


चंद सिक्के

भारी - भक्कम


चंद सिक्के

फटीचर साले


चंद सिक्के

ताले के अंदर


चंद सिक्के

बेहद कलंदर


चंद सिक्के

मनमोहक सुन्दर।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract