Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

D.N. Jha

Abstract Classics

4  

D.N. Jha

Abstract Classics

चारधाम (कुंडलियां)

चारधाम (कुंडलियां)

1 min
276


सबका मालिक एक है, अलग अलग हैं नाम।

पूरब पश्चिम  संग में, उत्तर  दक्षिण धाम।।


उत्तर दक्षिण धाम, वास है उनका कण-कण।

सौंप दिया है डोर, ध्यान में रखते प्रति छण।।


उनके हाथ लगाम, थमाया  मैंने कब का।

अलग अलग है रूप, एक हैं मालिक सबका।।


Rate this content
Log in