Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rupesh Kumar

Abstract

5.0  

Rupesh Kumar

Abstract

भूख

भूख

1 min
282


कैसे कटेगे अब पहाड़ से ये दिन

जीवन की टुक

मन की भूख

तन की भूख

कहाँ गयी कोयल की कूक !


दिन हूए पल छीन

उपहार से ये दिन

कैसे कटेगे अब पहाड़ से ये दिन !


चरण अविराम के

रुक गए कैसे राम के !

सीता सरिखा मन गये क्यों दिन

बहार से ये दिन

कैसे कटेगे अब पहाड़ से ये दिन !


जेठ की तपन

मन की अगन

तन की जलन

लूट गया अगन छुआ गगन !


चली वह पश्चिमी नागिन

उजाड़ से ये दिन

कैसे कटेंगे अब पहाड़ से ये दिन !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract