Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

बेबाक बात

बेबाक बात

1 min
7.4K


क्यों न बात करें, चलो बेबाक करें

कुछ पल हैं बचे, इन्हें भी राख करें।

 

न रह जाये कोई हसरत दिल में बाक़ी

कुछ ऐसा मैं और तुम मिल कर साथ करें।

 

बारिश कि तरह बरस जायें कभी

तो कभी हवा बन यूं ही बह जाया करें।

 

न कोई रोके-टोके, न हो सरहद कोई

बस यूं ही आजाद मैं और तुम रहा करें

आज मिला है वक्त खुल के कहना का।

 

क्यों न बात करें, चलो बेबाक करें

कुछ पल हैं बचे, इन्हें भी राख करें।      


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance