Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Abstract Tragedy

4  

V. Aaradhyaa

Abstract Tragedy

अनवरत चलते रहना है

अनवरत चलते रहना है

1 min
376


इस ईश्वर ने कितनी सुन्दरता से

हम सब के जीवन में,

एक और दिन की वृद्धि की है...


केवल इसलिए नहीं कि...

हमें इसकी आवश्यकता है,

या हमें अनवरत चलते रहना है !


अपितु इसलिए कि...


जीवन के दुर्गम क्षणों में,

संघर्ष करके कठिनाइयों पर

विजय प्राप्त करके विजयी बनें !


हमारी शख्सियत और हौसले की,

कई मज़बूर लोगों को भी...

लगभग प्रतिदिन आवश्यकता है !


Rate this content
Log in