Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Murugadasan Palanisamy

Inspirational

5.0  

Murugadasan Palanisamy

Inspirational

வந்தேமாதரம்

வந்தேமாதரம்

1 min
515


வந்தே வந்தே மாதரம் வாழ்க எங்கள் பாரதம்

நேரு மாமா வந்தாரு நேர்மையாக இருக்க சொன்னாரு

காந்தி தாத்தா வந்தாரு கருணையோடு பார்க்க சொன்னாரு

நேதாஜி வந்தாரு வீரத்தோடு வாழ சொன்னாரு

திருப்பூர் குமரன் வந்தாரு- நம் தேசிய கொடி யை மதிக்க சொன்னாரு

பாப்பா பாரதி வந்தாரு பாட்டு பாடி மகிழ சொன்னாரு

வந்தே வந்தே மாதரம் வாழ்க எங்கள் பாரதம்......


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Inspirational