Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tamizh muhil Prakasam

Abstract

4.4  

Tamizh muhil Prakasam

Abstract

முகமூடி

முகமூடி

1 min
23.3K


உலகமே முகமூடி அணிந்து

உலா வருகிறதோ ?

இது - நோய்த்தொற்றை

குறைத்திடவோ ? - அல்லது

பிறர் முகம் பார்த்தாலே

சிநேகமாய் வந்து

ஒட்டிக் கொள்ளும்

புன்னகையையும்

மனித இணைப்புகளையும்

அறுத்திடவோ ?

விளங்கவில்லை -

பரபரப்பில் ஏற்கனவே

பேசவும் புன்னகைக்கவும்

மறந்து விட்ட உலகில்

முகம் காணவும் தடுக்கும்

முகமூடிகள் ஏற்படுத்தவிருக்கும்

மாற்றங்கள் என்னென்னவோ ?


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Abstract