Trilochan Karjee

Inspirational

5.0  

Trilochan Karjee

Inspirational

ହେ କଲମ

ହେ କଲମ

1 min
336


ହେ କଲମ,

ଝରୁ ତୁମ ମୂନରେ

ଦୁଃଖୀ ଦରିଦ୍ରର କଥା।


ହେ କଲମ,

ଉଠୁ ତୁମ ସ୍ବରରେ

ପଛୁଆବର୍ଗର ବ୍ୟଥା।


ହେ କଲମ,

ଗଢୁ ତୁମ ହାତରେ

ଅବହେଳିତର ଭାଗ୍ୟ।


ହେ କଲମ,

ଚାଲୁ ତୁମ ସ୍ପର୍ଶରେ

ଦଳିତଙ୍କର ମାର୍ଗ।


ହେ କଲମ,

ହସୁ ତୁମ ତୁଣ୍ଡରେ

କଅଁଳ ଶିଶୁର ଓଠ।


ହେ କଲମ,

ରହୁ ତୁମ ସ୍ମୃତିରେ

ଅନେକ ଗଳ୍ପ କବିତା।


ତ୍ରିଲୋଚନ କାର୍ଯୀ

ପାତ୍ରପୁର, ଗଂଜାମ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational