ଶୀତ ଅନୁଭୂତି
ଶୀତ ଅନୁଭୂତି
ଶୀତ ଗୋଟେ ସଞ୍ଜ ପରର ମିତ
ଶୀତ ଗୋଟେ ସାରା ରାତିର ଗୀତ।
ଶୀତ ଗୋଟେ ମାଘ ମାସର ଋତୁ
ଶୀତ ଗୋଟେ ପିଲାଙ୍କ ପାଇଁ କୁତୁକୁତୁ।
ଶୀତ ଗୋଟେ ପିଲାଠୁ ବୁଢାଙ୍କ ଦଶା
ଶୀତ ଗୋଟେ ସଭିଙ୍କର ନୂଆ ଆଶା।
ଶୀତ ଗୋଟେ ସଞ୍ଜ ପରର ମିତ
ଶୀତ ଗୋଟେ ସାରା ରାତିର ଗୀତ।
ଶୀତ ଗୋଟେ ମାଘ ମାସର ଋତୁ
ଶୀତ ଗୋଟେ ପିଲାଙ୍କ ପାଇଁ କୁତୁକୁତୁ।
ଶୀତ ଗୋଟେ ପିଲାଠୁ ବୁଢାଙ୍କ ଦଶା
ଶୀତ ଗୋଟେ ସଭିଙ୍କର ନୂଆ ଆଶା।