Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Avishek Satpathi

Abstract Fantasy Romance

2  

Avishek Satpathi

Abstract Fantasy Romance

অন্ধকারে স্নান করে নেবার আগে

অন্ধকারে স্নান করে নেবার আগে

1 min
9.0K


মাঠান ছাড়িয়ে প্রিয়ে, ওই দূর জলটুঙি

আধূত আঙুলখানি!

আর একটু চলো, মিশে যাবে পাকল ঠোঁট

হেলেন , শ্রান্তনী ।


দরকাচা আলো, বাথান ফিরেছে আম্রপালী

শব্দ আলোলিকা !

চোষ‍্য রূপকথা প্রিয়েকালো ডালপালা অণুব্রজন

বকুলপক্ষের রাকা।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract