Prasanta kumar Hota

Crime

3  

Prasanta kumar Hota

Crime

ରହସ୍ୟମୟ ହତ୍ୟା

ରହସ୍ୟମୟ ହତ୍ୟା

3 mins
217



ସୁନୀତାଙ୍କ ଦେହାନ୍ତ ପରେ ସରୋଜଙ୍କ ଉପରେ ସମସ୍ତଙ୍କ ଦୟା ଅଜାଡି ହେବାରେ ଲାଗିଲା। ସୁନୀତା ଏମିତି ବି ସ୍ଵଭାବରେ ଭଲ ଝିଅ ଓ ଶିକ୍ଷା ରେ ଉଚ୍ଚ ଶିକ୍ଷିତ ଥିଲେ। ତାଙ୍କ ପ୍ରତି ସମସ୍ତଙ୍କର ଅଳ୍ପ ବହୁତ ଅନୁକମ୍ପା ଆସୁଥିଲେ ମଧ୍ୟ ସରୋଜଙ୍କ ଉପରେ କିନ୍ତୁ ସାଇ ପଡିଶା ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବ ବ୍ୟତୀତ ସୁନୀତାର ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବ ମାନେ ମଧ୍ୟ ଅନୁକମ୍ପା ଦେଖାଇବାରୁ ବିରତ ନଥିଲେ। କାରଣଟା ଅବଶ୍ୟ ମଜଭୁତ ଥିଲା। ସରୋଜ ସୁନୀତାଙ୍କ ବୈବାହିକ ଜୀବନର ପ୍ରଥମ ପାହାଚ ସୁନୀତାଙ୍କ ପାଇଁ ବଡ ଦୁର୍ବିସହ ଥିଲା। ଏତେ ଦୁର୍ବିସହ ଥିଲା ଯେ କଥା ବିଛେଦ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଚାଲି ଯାଇଥିଲା। କିନ୍ତୁ ହଠାତ୍ ଆଣ୍ଟିବାୟୋଟିକ ଖାଇ ସୁସ୍ଥ ହେଲା ପରି ଦିନେ ସରୋଜଙ୍କଠି ସମସ୍ତେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଦେଖିବାକୁ ଲାଗିଲେ। ସେ ଆଗପରି ଆଉ ରୁକ୍ଷ ନଥିଲେ। ବ୍ୟବହାରରେ ମଧୁରତା ଥିଲା ଓ ସେ ସୁନୀତାଙ୍କୁ ସବୁ କାମରେ ସାହାଯ୍ୟ କରୁଥିଲେ। ସରୋଜ ସବୁଦିନ ଅଫିସରୁ ଫେରିଲା ବେଳକୁ ସାଙ୍ଗରେ ଚାରୋଟି ସିଙ୍ଗଡା ଆଣିଥାନ୍ତି। ଉଭୟେ ଏକାଠି ବସି ଚାହା ସହିତ ଖାଆନ୍ତି। ଉଭୟଙ୍କ ମିଳାମିଶା ଦେଖି ଅନ୍ୟ ଖୁସି ପରିବାର ମଧ୍ୟରେ ଇର୍ଷା ଭାବ ଜାଗି ଉଠୁଥିଲା। କେହି କେହି କହୁଥିଲେ ଦମ୍ପତି ହେବ ତ ଏମିତି। ଦାମ୍ପତ୍ଯ ଜୀବନର ଏଇ ସୁଖ ଟିକିଏ ମିଳିଗଲେ ସଂସାରଟା ପୁରିଲା ପୁରିଲା ପରି ଲାଗେ। ନହେଲେ ସରୋଜ ନଦୀକୂଳରେ ବସି ସୁନୀତାଙ୍କୁ କଣ କହନ୍ତେ - ଆମେ ଏଇ ନଦୀର ଦୁଇ କୂଳ ପରି। ସେମାନେ ଯେମିତି ପରସ୍ପରକୁ କେବଳ ଚାହିଁ ରହିଥାନ୍ତି ଓ ପ୍ରେମ ରୂପକ ଜଳଧାରାରେ ନିତି ଭିଜୁଥାନ୍ତି ଓ ତାର ଆନନ୍ଦ ନେଉଥାନ୍ତି ଆମେ ମଧ୍ଯ ଠିକ ସେହିପରି ପଞ୍ଚଭୁତର ଦୁଇଟି ଭିନ୍ନ ଶରୀର। ପରସ୍ପର ପ୍ରତି  ଆମ ଅନୁରାଗ, ସ୍ପର୍ଶ, ଦୃଷ୍ଟି ଓ ଭାବପ୍ରବଣତା ଆମକୁ ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ବାନ୍ଧି ରଖୁଛି। ସୁନୀତା ସରୋଜଙ୍କ କଥାରେ ଭାବ ବିହ୍ଵଳ ହେଇଯାଆନ୍ତି।

ଏମିତି କିଛି ଦିନ ଗଲା ପରେ ସରୋଜଙ୍କ ପ୍ରସ୍ତାବ ଅନୁସାରେ ସୁନୀତା ପାଖ କଲେଜରେ ଅଧ୍ୟାପିକା ଭାବରେ ଯୋଗ ଦେଇଥିଲେ। ସରୋଜଙ୍କ ଚେଷ୍ଟା ରୁ ସୁନୀତାଙ୍କ ବହୁଦିନର ଇଛା ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଇଥିବାରୁ ସେ ବହୁତ ଖୁସି ଥିଲେ। ସୁନୀତା ତେଣୁ ଖୁସିରେ ସଦାବେଳେ ରହୁଥିଲେ। ତାଙ୍କ ଖୁସିକୁ ଦେଖି ଓ ତାଙ୍କର ଏତେ  ସୁନ୍ଦର ହସ ଥାଇପାରେ ବୋଲି ସାହି ଲୋକ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟରେ ପରସ୍ପରକୁ ପ୍ରଶ୍ନ କରୁଥିଲେ। ଅନେକ କହୁଥିଲେ ତାଙ୍କର  ଖରାପ ସମୟ ଚାଲିଥିଲା, ଏବେ ବୋଧେ କଟିଗଲା। କିଏ କିଏ ତାଙ୍କ ରାଶି ନକ୍ଷତ୍ର ପଚାରି ଜାଣିଲା ପରି କହୁଥାନ୍ତି, ଶନି ସପ୍ତା ଚାଲିଥିଲା, ଏବେ ସରିଗଲା। 

କିନ୍ତୁ ହଠାତ୍ ଯେ ସୁନୀତାଙ୍କର ଏମିତି ମୃତ୍ୟୁ ହବ, ତାହା ସମସ୍ତଙ୍କୁ ସ୍ତମ୍ଭୀଭୂତ କରି ଦେଇଥିଲା।ସୁନୀତାଙ୍କ ମୃତ୍ୟୂ ରାସ୍ତା ଦୁର୍ଘଟଣାରେ ହେଇଥିଲା। କିନ୍ତୁ କାହା ସହ ଧକ୍କା ହେଇନଥିଲା। ସେ ନିଜେ ସ୍କୁଟିରେ ଆସିଲା ବେଳେ ଭାରସାମ୍ଯ ହରାଇ ପଡି ଯାଇଥିଲେ। ତଥାପି ପୋଲିସ୍ ଘଟଣାରେ କିଛି ସୁରାକ ପାଇ ଦୁର୍ଘଟଣାର ଅନୁସନ୍ଧାନ କରିଥିଲେ। ଫୋରେନସିକ୍ ଲାବୋରାଟୋରି ତଥ୍ୟ ଅନୁଯାୟୀ ସୁନୀତାଙ୍କ ଶରୀରରୁ ସେ ଡ୍ରଗସ୍ ନେଉଥିବା ଜଣା ପଡ଼ିଲା। ସୁନିତା ନିୟମିତ ଡ୍ରଗସ ନେଉଥିବା ଶୁଣି କେହି ବି ବିଶ୍ବାସ କରି ପାରୁନଥିଲେ। ଯୁଗ ଆସି କଣ ହେଲାଣି ବୋଲି କହି ଲୋକେ ମୁଣ୍ଡରେ ହାତ ଦେଉଥିଲେ। ଶୁଣୁଥିବା ଲୋକ ଘଟଣାକୁ ବିଶ୍ୱାସ କଲେ ମଧ୍ୟ ଅବିଶ୍ୱାସ ଆଖିରେ ଚାହିଁ ରହୁଥିଲା। ହଠାତ୍ ଦିନେ ପୋଲିସ୍ ଆସି ସରୋଜଙ୍କୁ ଆରେଷ୍ଟ କରି ନେବାରୁ ସମସ୍ତେ ଆଚମ୍ବିତ ହେଇଗଲେ। 

ସରୋଜ ଥାନାକୁ ଯିବା ପରେ ତାଙ୍କ ସପକ୍ଷବାଦୀ ଲୋକେ ପାଟିତୁଣ୍ଡ କରିବା ଆରମ୍ଭ କରିଦେଲେ । ଥାନା ଘେରାଉ ହେଲା, କେସ୍ ବି ହେଲା। ଟିଭି ଚ୍ୟାନେଲ ଖବର କାଗଜ ସବୁଠି ସେଇ ଗୋଟିଏ ଖବର ସୁନୀତାଙ୍କ ମୃତ୍ୟୂ ରହସ୍ୟ । ସମସ୍ତ ଙ୍କ ମୁହଁ ରେ ପ୍ରଶ୍ନ ସତରେ କଣ ସୁନୀତାଙ୍କୁ ମାରି ଦିଆ ଯାଇଛି। ଏତେ ସୁନ୍ଦର ଦମ୍ପତିଙ୍କ ଏଇ ପରିଣତି !

ସୁନୀତା ଯୋଉଠି ସ୍କୁଟିରୁ ପଡିଥିଲେ ସୌଭାଗ୍ୟ ବଶତଃ ସେଠି ଟ୍ରାଫିକ୍ ବ୍ୟବସ୍ଥାରେ କ୍ୟାମେରା ଲାଗିଥିଲା ଯାହା ସ୍ପଷ୍ଟ କଲା ଯେ ସେ ଏକୁଟିଆ ଗାଡି ଚଲେଇ ଆସୁଥିଲେ ଓ ଭାରସାମ୍ଯ ହରାଇ ପଡି ଯାଇଥିଲେ। ଏତଦ୍ ବ୍ଯତିତ ଅନେକ ସ୍ଵଚକ୍ଷୁ ରେ ଦେଖିଥବା ଦର୍ଶକ ମଧ୍ୟ ଅଛନ୍ତି ଯୋଉମାନଙ୍କ କହିବା କଥା ତାଙ୍କ ଗାଡି କାହା ସହିତ ପିଟି ହେଇ ନାହିଁ କି କୌଣସି ଗାଡି ତାଙ୍କୁ ଧକ୍କା ଦେଇ ନାହିଁ।

ଘଟଣା ଯେତିକି ଆଲୋଚନା ହେଉଥାଏ ସେତିକି ରହସ୍ୟମୟ ହେଉଥାଏ। ଧିରେ ଧିରେ ଏହା ଏକ ରାଜନୈତିକ ରୂପ ନେବାକୁ ଲାଗିଲା। ଶେଷରେ ଅନୁସନ୍ଧାନ ଦାୟିତ୍ବ ସିବିଆଇକୁ ନ୍ୟସ୍ତ କରାଗଲା। 

ଯୋଉଦିନ ସିବିଆଇ ରିପୋର୍ଟ ପଦାକୁ ଆସିଲା ସାରା ସହର ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋଇ ପରସ୍ପର କୁ ବଡ ବଡ ଆଖିରେ ଅନେଇବାକୁ ଲାଗିଲେ। ମୃତ୍ୟୁ ମଧ୍ୟ ଏମିତି କଳ୍ପନା କରା ଯାଇପାରେ କେହି ଚିନ୍ତା ମଧ୍ୟ କରି ପାରୁ ନଥିଲେ। ମଣିଷର ମାନସିକତାରେ ଯେ ଏତେ ଛଳନା ରହିପାରେ ତାହା ଅଙ୍ଗେ ନ ଲିଭାଇଲେ ହୃଦୟଙ୍ଗମ କରିବା କଷ୍ଟକର ହେଇ ପଡିବ। ସାମାନ୍ୟ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ କଣ ମଣିଷର ମାନବିକତା ଏତେ ତଳକୁ ଖସି ପାରେ ! ଯୋଉମାନେ ସୁନୀତା ମୁହଁ ରୁ ସରୋଜ ର ପ୍ରଶଂସା ଶୁଣିଥିଲେ ସେମାନେ ସରୋଜକୁ କେମିତି ନିନ୍ଦା କରିବେ ଜାଣି ପାରୁ ନଥିଲେ। ତଥାପି କିଛି ଲୋକ ସବୁକିଛି ଆଜିକାଲି ସମ୍ଭବ ବୋଲି ଭାବି କଥାକୁ ହାଲୁକା କରି ଦେଉଥିଲେ। ସିବିଆଇ ର ରିପୋର୍ଟ ଅନୁସାରେ ସରୋଜଙ୍କ ସ଼ହ ତାଙ୍କର ଜଣେ ବାନ୍ଧବୀ ଅନୁରାଧା ମଧ୍ଯ ଏ ଷଡଯନ୍ତ୍ର ରେ ସାମିଲ ହୋଇଥିବାରୁ ଆରେଷ୍ଟ ହେଲେ। ସୁନୀତା ଙ୍କ ମୃତ୍ୟୁ ପରେ ସରୋଜ ଅନୁରାଧାଙ୍କୁ ବିବାହ କରି ଥାଆନ୍ତେ। ଅନୁରାଧା ଆରେଷ୍ଟ ହେଲା ପରେ ସମସ୍ତ ଘଟଣା ପଦାକୁ ଆସିଲା। 

ଅନୁରାଧା ଓ ସରୋଜଙ୍କର ଏଇ ଷଡଯନ୍ତ୍ର ବର୍ଷେ ଆଗରୁ ଆରମ୍ଭ ହେଲାଣି। ସରୋଜ ସୁନୀତାଙ୍କ ପାଇଁ ପ୍ରତିଦିନ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଯେଉଁ ସିଙ୍ଗଡା ଆଣନ୍ତି ସେଥିରେ ଡ୍ରଗସ୍ ମିଶାଇବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରନ୍ତି ଅନୁରାଧା ଯାହା ଫଳରେ ତାଙ୍କର ନର୍ଭସ୍ ସିଷ୍ଟମ ଧିରେ ଧିରେ ଦୂର୍ବଳ ହେଇଯାଇଛି ଓ ଡ୍ରଗସର ପ୍ରଭାବ କମିଗଲେ ସେ ମାନସିକ ରୋଗୀ ପରି ଆଚରଣ କରିଛନ୍ତି। ସେଥିପାଇଁ ସୁନୀତା ସନ୍ଧ୍ୟା ରେ ଆସୁଥିବା ଖାଦ୍ୟ ଖାଇ ସାରିଲା ପରେ ବହୁତ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲିତ ଦିଶନ୍ତି। ସରୋଜଙ୍କ ପାଖରୁ ସିଙ୍ଗଡା ଖାଇବାକୁ ସୁନୀତା ଘରକୁ ସଦାବେଳେ ବ୍ୟସ୍ତ ହେଇ ଫେରନ୍ତି। କଲେଜରେ ମଧ୍ୟ ତାଙ୍କର ଏଇ ଆଗ୍ରହକୁ ଦେଖି ଅନେକ ଟାହି ଟାପରା କରିଛନ୍ତି। ପତିଙ୍କ ସହିତ ସିଙ୍ଗଡା ଖାଇବାକୁ କଣ କେଉଁ ସ୍ତ୍ରୀ ଏମିତି ଉଚ୍ଛନ୍ନ ହୁଏ ବୋଲି ପ୍ରଶ୍ନ କରନ୍ତି।

ସେଦିନ ତାଙ୍କର କଲେଜରୁ ଫେରିବା ସାମାନ୍ୟ ବିଳମ୍ବ ହେଇ ଯାଇଥିଲା। ସେ ଘରେ ଶୀଘ୍ର ପହଞ୍ଚି ସିଙ୍ଗଡା ଖାଇବାକୁ ମାନସିକ ସ୍ତରରେ ବ୍ୟସ୍ତ ହେଇ ଉଠିଥିଲେ। ସେ ଏତେ ବ୍ୟସ୍ତ ହୋଇ ଉଠିଥିଲେ ଯେ ଯାଉଥିଲା ବେଳେ ଘରେ ପହଞ୍ଚି ଗଲେ କି ବୋଲି ଭାବି ଚଳନ୍ତା ଗାଡିରୁ ଓହ୍ଲାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରି ପଡିଗଲେ ଓ ତାପରେ ତାଙ୍କର ମୃତ୍ୟୁ ହୋଇ ଯାଇଥିଲା। ଏହା ଏକ ସିଧାସଳଖ ହତ୍ୟା ନଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଏକପ୍ରକାର ହତ୍ୟା କହିଲେ ମଧ୍ଯ ଅତ୍ୟୁକ୍ତି ହେବ ନାହିଁ। ରହସ୍ୟ ଉନ୍ମୋଚନ ହେବା ପରେ ସରୋଜ ଙ୍କ ଉପରୁ ସମସ୍ତ ଅନୁକମ୍ପା ହଟିଗଲା। କିନ୍ତୁ ଏହା ପରଠାରୁ ସମାଜରେ କାହାର କାହା ପ୍ରତି ହଠାତ ଭାବଧାରାରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଦେଖିବାକୁ ପାଇଲେ ସମସ୍ତଙ୍କର ଏଇ ରହସ୍ୟମୟୀ ମୃତ୍ୟୁ ଆଖି ଆଗରେ ଝଲସି ଉଠେ। କୌଣସି ଚିନ୍ତା ଧାରା କେବେ ଆକସ୍ମିକ ହେଇ ନପାରେ। ଏହା ଯେ ସଦାବେଳେ କୌଣସି ନା କୌଣସି କାରଣ ସହ ଜଡିତ ଏଥିରୁ ସ୍ପଷ୍ଟ ହେଇଗଲା। ଏହି କାରଣର ସତ୍ୟତା ଯେପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଉଦଘାଟିତ ନ ହୋଇଛି ସେ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବ୍ୟକ୍ତି କୁ ଆରୋପ କରା ଯାଇ ନପାରେ ବୋଲି ଗ୍ରହଣ ମଧ୍ୟ ସହଜରେ କରାଯିବା ଉଚିତ୍ ନୁହେଁ। ମଣିଷଠୁ ବଳି ସମାଜରେ ବଡ ନୃଶଂସ ଓ ବିଶ୍ୱାସଘାତକ କେହି ନାହାନ୍ତି। ନଚେତ୍ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଏପରି ରହସ୍ୟ ଦେଇ ଗତି କରିବାକୁ ପଡ଼ିବ। 

@ ସମାପ୍ତ 



Rate this content
Log in

Similar oriya story from Crime