Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kabiratna Nutan Kumar Behera

Abstract Drama Inspirational

4  

Kabiratna Nutan Kumar Behera

Abstract Drama Inspirational

ଯା' ଦେବୀ ସର୍ବଭୂତେଷୁ

ଯା' ଦେବୀ ସର୍ବଭୂତେଷୁ

2 mins
414



ଆଦିଶକ୍ତି ଆଦିମାତା ନାହିଁ ତାଙ୍କର ଆଦି ଅନ୍ତ

ସଂହାରି ଦୁଷ୍ଟ ପାପୀକୁଳ ପାଳିଥାନ୍ତି ସାଧୁ ସନ୍ଥ ।

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ବିଶ୍ବ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର କଲ୍ୟାଣକାରିଣୀ

ଜଗତ ଜନନୀ ଦେବୀ ମା' ଦୁର୍ଗା ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ ।

ବ୍ରହ୍ମା ବିଷ୍ଣୁ ମହେଶ୍ଵରଙ୍କର ତେଜରୁ ସେ ସମ୍ଭୁତା

ମାତୃଶକ୍ତି ସ୍ଵରୂପରେ ଦେବୀ ହୁଅନ୍ତି ଆବିର୍ଭୂତା ।

ପୁରୁଷ ଶକ୍ତି ହୁଅଇ ଯେବେ ବ୍ୟର୍ଥ କି ପରାସ୍ତ

ମାତା ଅବତରୀ ଆସି କୁଶକ୍ତିର କରନ୍ତି ସମାପ୍ତ।

ଆଦ୍ୟାଶକ୍ତି ଯୋଗମାୟା ଦେବୀ ମାଆ ଦୁର୍ଗା

ମହା ମହା ବିପତ୍ତିର ତାରଣେ ସେ ସୁଯୋଗ୍ୟା ।

ତାଙ୍କଠାରେ ପରାସ୍ତ ହୋଇଥାନ୍ତି ମହାପରାକ୍ରମୀ

ସୃଜନେ ମହା ସରସ୍ଵତୀ ପାଳନେ ମହାଲକ୍ଷ୍ମୀ ।

ଦିବ୍ୟରୂପ ଧାରଣ କରି ହୋଇଥାନ୍ତି ଅଷ୍ଟଭୁଜା

ସଂହାର କାଳରେ ହୁଅନ୍ତି ମହାକାଳୀ ଦଶଭୁଜା ।

ହୋଇ ଥିଲେ ହେଁ ଦେବୀ ଦୁର୍ଗା ସହସ୍ର ଭୁଜା

ଅଷ୍ଟାଦଶ ଭୁଜା ରୂପରେ ସଦା ପାଆନ୍ତି ପୂଜ୍ୟା ।

ବ୍ରହ୍ମଶକ୍ତି ହିଁ ଚଣ୍ଡି ସେ ଅନନ୍ତ ଶକ୍ତି ସ୍ଵରୂପିଣୀ

ସେ ସ୍ନେହମୟୀ ମମତାମୟୀ ରକ୍ଷାକାରିଣୀ ।

ସେ ନାରୀ ହୃଦୟର ଅନ୍ତର୍ନିହିତ ଦିବ୍ୟ ଜ୍ୟୋତି

ତାଙ୍କ ଉତ୍ସାହ ପ୍ରେରଣାରେ ଜୀବନର ପ୍ରଗତି ।

ଦୁର୍ଗ ଅସୁରକୁ ନିଧନ କରି ଘେନିଲେ ଦୁର୍ଗା ନାମ

ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ ଭାବରେ ତାଙ୍କୁ ଜାଣିଲା ଧରାଧାମ ।

ତ୍ରିପୁରେ ପଡିଲା ଆତଙ୍କ ଥରହର ହେଲେ ସର୍ବେ

ମହିଷାସୁର ସ୍ବର୍ଗ ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ଜିଣି ଫାଟି ପଡିଲା ଗର୍ବେ ।

ସେ ଦେବ ଦାନବ ମାନବଙ୍କୁ କଲା ଦାସାନୁ ଦାସ 

ତା' ଅତ୍ୟାଚାରେ ସବୁରି ମୁହଁରୁ ଲିଭିଗଲା ହସ ।

ସର୍ବ ଦେବାଦେବୀ ଏକତ୍ରେ ତାଙ୍କୁ କଲେ ଯେ ସ୍ତୁତି

ଦିବ୍ୟ ଅସ୍ତ୍ର ଶସ୍ତ୍ର ଦେଇ ଚାହିଁଲେ ଜଗତର ଶାନ୍ତି ।

ମାତା ମୋହିନୀ ରୂପରେ ମହିଷାସୁରକୁ ଆକର୍ଷି

ତ୍ରିଶୂଳ ଆଘାତେ ଦେଲେ ତାକୁ ଜୀବନରୁ ନାଶି ।

ପାପ ତାପ ଭାରାରୁ ତ୍ରାହି ପାଇଲା ସଚରାଚର

ମହିଷାସୁରର ଗର୍ବ ଅହଂକାର ହେଲା ଛାରଖାର ।

ଦ୍ବାପର ଯୁଗରେ କଂସରାଜା ଥିଲା ଅତ୍ୟାଚାରୀ

ରୋହିଣୀ ଗର୍ଭେ ଜନ୍ମିଲେ ତା' ବିନାଶର ସୂତ୍ରଧରି ।

ବିଜୁଳି କନ୍ୟା ରୂପେ କୃଷ୍ଣଙ୍କୁ କଲେ ସହାୟତା

ପଥ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରାଇଲେ କଂସର ନିଧନେ ମାତା ।

ତ୍ରେତୟାରେ ସୀତାଦେବୀ ଚଣ୍ଡିଙ୍କୁ କରି ସ୍ମରଣ

ପୁଷ୍ପଧନୁ ଆଣି ତାଙ୍କଠୁ ଶ୍ରୀରାମଙ୍କୁ କଲେ ଅର୍ପଣ ।

ସେ ଧନୁ ତେଜେ ଗୁଣେ ନିବୀର୍ଯ୍ୟ ହେଲା ରାବଣ

ସ୍ବର୍ଣ୍ଣଲଙ୍କା ଧ୍ଵଂସକରି ହେଲା ତା' ମୃତ୍ୟୁର କାରଣ ।

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ମାତା ଅଛନ୍ତି ଜଗତର କଲ୍ୟାଣେ

ତାଙ୍କ ଆଶିଷ ଲଭେ ଶ୍ରଦ୍ଧାଳୁ ଭକ୍ତ ରହି ଶରଣେ ।

ପ୍ରାଣ ଶକ୍ତି ରୂପରେ ଦେବୀ ମା' ଅଛନ୍ତି ସର୍ବଭୂତେ

ହୃଦେ ଆଣନ୍ତି ଜାଗରଣ ସାରା ସଂସାରର ହିତେ ।

ଅନ୍ତରରୁ ନାଶି ପାରେ ଯିଏ ଆସୁରିକ କୁପ୍ରବୃତ୍ତି

ବାଧା ବିଘ୍ନରୁ ମୁକୁଳି ଯାଏ ମୋକ୍ଷ ହୁଏ ତାକୁ ପ୍ରାପ୍ତି।

     

     



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract