Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashutosh Swain

Classics Inspirational

3  

Ashutosh Swain

Classics Inspirational

ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

1 min
208


ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଆସୁଥାନ୍ତି ଦିନକରୁଥାନ୍ତି

ଆଲୋକ ଦିଅନ୍ତି ମହୀରେ

ତୁମେ ତ ନଥିଲେ ରବି ବା କାହିଁ ଯେ

ପଡିଥାନ୍ତୁ ଘୋର ଅନ୍ଧାରେ


ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

ଚନ୍ଦ୍ରମା ଯେ ଏଠି ହୁଏ ଆତଜାତ

କରଇ ଶୀତଳ ପ୍ରଦାନ

ତୁମେ ତ ନଥିଲେ ଶୀତଳ ଦୂର ରେ

ନିତି ଅମାବାସ୍ଯା ଅନ୍ଧାର


ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

ତରୁଲତାମାନ ଦିଏ ଫୁଲଫଳ

ମଣ୍ଡିତ କରଇ ଶ୍ୟାମଳ

ତୁମେ ତ ନଥିଲେ ବୃକ୍ଷରାଜିକାହିଁ

ଟାଙ୍ଗରା ଦୁଶନ୍ତା ଭୂଇଁ


ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

ପିତାମାତା ଦୁଇ ଦେଇଛ ମତେ ଯେ

କରିବାକୁ ସ୍ନେହ ଆଦର

ତୁମେ ତ ନଥିଲେ ମୁଁ ବା କେଉଁଠି

ପରିବାର ଦେଖିପାରଇ


ତୁମେ ଅଛବୋଲି ଠାକୁରେ

ନିଶ୍ବାସଯାଉଛି ପ୍ରଶ୍ୱାସ ଆସୁଛି

ଜିଁ ପାରୁଛି ଧରା ରେ

ତୁମେ ତ ନଥିଲେ ଜୀବ ବା କେଉଁଠି

କିଏ ଆଉ ମତେ ପଚାରେ ?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics