Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

3  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

ସତୀ

ସତୀ

1 min
6.8K



ଡକ୍ଟର ଲକ୍ଷ୍ମୀନାରାୟଣ ଦାଶ

ଆମେ ଏବେ କାହାକୁ ସତୀ କହିବା

ଲିଭିଙ୍ଗ ରିଲେସନରେ ,

ଅତିବାହିତ କରୁଥିବା

ଉଗ୍ର ଆଧୁନିକତାକୁ ?

ସମାଜର ଭୟରେ ପୋଷ୍ୟ ସନ୍ତାନ ,

ଟେଷ୍ଟ୍ ଟ୍ୟୁବ ବେବିକୁ ପାଳନ କରି

ମାତୃତ୍ଵର ପରିଚୟ ଦେଉଥିବା ସମ୍ଭ୍ରାନ୍ତ ମହିଳାକୁ ?

କୁମାରୀତ୍ଵକୁ ବାଜି ଲଗାଇ

ପ୍ରସବ କେନ୍ଦ୍ରରେ ,

ଡଷ୍ଟବିନ୍ ଓ ନିରୋଳା ସ୍ଥାନରେ

ଭ୍ରୁଣ ହତ୍ୟା ଓ ଜନ୍ମିତ ସନ୍ତାନକୁ ଛାଡି ଆସୁଥିବା

ଅସହାୟ ନାରୀ ମାନଙ୍କୁ ?

ଏକାକୀ ନିଃସଙ୍ଗ ମନେକରି

ଛାଡପତ୍ର , ବଇଧବ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଉପଶମ ପାଇଁ ,

ପୁନଶ୍ଚ ବିବାହ ହେଉଥିବା

ସ୍ଵାର୍ଥପର ନାରୀକୁ ?

ଆମେ ସତୀ କାହାକୁ କହିବା

ଆଜି ଯଦି କେହି ପୌରାଣିକ ସତୀ ଥାଆନ୍ତେ ,

ପଚାରି ବୁଝି ଜାଣିପାରନ୍ତେ ,

ସତୀର ସତୀତ୍ଵ କ’ଣ ?

ସତୀର ସଜ୍ଞା କ’ଣ ?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics