ସଂଖ୍ୟାରେ ଗୀତ (51-60)
ସଂଖ୍ୟାରେ ଗୀତ (51-60)
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ଏକ -ଏକାବନ,
କେଉଁଆଡେ ଯିବୁରେ ତପନ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ଦୁଇ - ବାଉନ,
ଯିବା କିରେ ନନ୍ଦନ କାନନ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ତିନି - ତେପନ,
କଣ କହୁଛିରେ ତୋର ମନ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ଚାରି - ଚଉବନ,
ତୋ' ନନା ବୋଉ କହିବେ କଣ ।
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ପାଞ୍ଚ - ପଞ୍ଚlବନ,
ତୁ ଯଦି ନ ଯିବୁ ମୋ ରାଣ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ଛଅ - ଛପନ,
ପାଖରେ ଅଛି ନା ନାହିଁ ଧନ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ସାତ - ସତlବାନ,
ନ ଥିଲେ ମୁଁ କରିବି ବହନ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ଆଠ - ଅଠା ବନ,
ଚାଲ ଯିବା ଆମେ ଏଇ କ୍ଷଣ l
ପାଞ୍ଚ ଦଶ ନଅ - ଅଣଷଠି,
ଦୁହେଁ ଯିବା ଆମେ ଏକାଠି l
ଛଅ ଦଶ ଶୂନ - ଷାଠିଏ,
ଜୀବନେ ଦେଖିଥା ଥରୁଟିଏ l