Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

3  

DILIP KUMAR SAHOO

Classics

ସମ୍ପର୍କ ଖିଅରେ ସ୍ବାର୍ଥ ଦଉଡି

ସମ୍ପର୍କ ଖିଅରେ ସ୍ବାର୍ଥ ଦଉଡି

1 min
232


ସମ୍ପର୍କ ଖିଅରେ ସ୍ବାର୍ଥ ଦଉଡି

ଭାବନାବ ସବୁ ଯାଏ ବିଗିଡି ।


କେତେ ଲାଭ କେତେ ହୋଇବ କ୍ଷତି

ଭାବିଲେ ସମ୍ପର୍କ ହୁଅଇ ଇତି ।


ସହଜେ ସମ୍ପର୍କ ହୁଏନି ଯୋଡି

ସହଜରେ କିନ୍ତୁ ଯାଏ ସେ ଛିଡି ।


ତର୍କ 'ସମ୍ପର୍କ' କୁ ଦିଏ ବିଗାଡି 

ବିଶ୍ବାସରେ ବିଷ ଦିଏ ଅଜାଡି ।


ରକ୍ତର ସମ୍ପର୍କ ଭାରି ନିବିଡ

ସ୍ନେହର ବନ୍ଧନ ଶ୍ରଦ୍ଧାର ନୀଡ ।


ସ୍ବାର୍ଥ ବୁଝେନାହିଁ ରକ୍ତ ସମ୍ପର୍କ

ଏମିତି ଜୀବନ ପାଲଟେ ନର୍କ ।


ବୁଝାମଣା ରଖି ଚାଲିଲେ ବାଟ

ସମ୍ପର୍କ ରୁହଇ ସଦା ଅତୁଟ ।


ସ୍ନେହର ସମ୍ପର୍କ ଶ୍ରଦ୍ଧାର ଡୋର

ଜୀବନ ଲାଗଇ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics