Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Arun Dash

Inspirational

2  

Arun Dash

Inspirational

ସଳଖ ଦୃଷ୍ଟି - ୪

ସଳଖ ଦୃଷ୍ଟି - ୪

1 min
173


ସାହିତ୍ୟ ଜଗତେ ଏତିକି ଅହିତ

କେମିତି ପାରୁଛ ଝେଲି?

ଲେଖାରୁ ଆନନ୍ଦ ପାଇ ପାରୁନ କି

ପ୍ରସଂଶା ସାଉଁଟ ଖାଲି?

ସାବଧାନ ଏଣୁ କଲି,

ସ୍ଵ ହିତ ରେ ଯଦି ସାହିତ୍ୟ ହୋଇବ

ସମାଜ ତ ଯିବ ଚୁଲି!


Rate this content
Log in