Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajakishore Mundi

Inspirational

4.3  

Rajakishore Mundi

Inspirational

ଶୁଭ ଦୀପାବଳି

ଶୁଭ ଦୀପାବଳି

1 min
522


ଆଲୋକର ପର୍ବ      ଶୁଭ ଦୀପାବଳି

     ଆଗମନେ ଜଳେ ଦୀପ

ପୁର ପଲ୍ଲୀ ଦିଶେ     ଶୋଭାର ଆଧାର

    ଦେବ ପୀଠେ ଜପ ତପ ।


ଶାନ୍ତି ଦୟା କ୍ଷମା      ଅହିଂସା ଗୁଣରେ

     ହୋଇ ସଦା ବିମଣ୍ଡିତ

ଆନନ୍ଦରେ ଜାଳ       ଶାନ୍ତିର ପ୍ରଦୀପ

      ଜ୍ଞାନ କରି ପ୍ରଜ୍ଜ୍ଵଳିତ ।


ଅନ୍ଧାରରେ ଦୀପ      ବୁଣଇ ଆଲୋକ

      ଧରା ଦିଶେ ଶୋଭାବନ୍ତ

ପବିତ୍ରତା ମନେ     ଭକ୍ତି ପ୍ରେମ ସ୍ରୋତେ

    ଭବୁ ଦୁଃଖ ହେଉ ଅନ୍ତ ।   


ପିତୃ ପୁରୁଷଙ୍କୁ       ଭକ୍ତି ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭରେ

       ଦେଇ ଶ୍ରାଦ୍ଧ ଏହି ଦିନ

ପୂର୍ବ ପୁରୁଷଙ୍କ         ଆଶିଷ ଲଭନ୍ତି      

       ଉଲ୍ଲସିତ ହୁଏ ପ୍ରାଣ ।


ଆଜି ଶୁଭ ଲଗ୍ନ       ସର୍ବେ ଆନନ୍ଦିତ

     ଆସିବେ ବଡ଼ ବଡ଼ୁଆ

ଅନ୍ଧାରରେ ଆସି     ଯିବେ ଆଲୁଅରେ

    ସଭିଙ୍କୁ କରି ସୁଦୟା ।


ଶଙ୍ଖ ହୁଳହୁଳି       ଶବ୍ଦେ ପଡେ ହୂରି

      ଆସୁଛନ୍ତି ଶ୍ୟାମା କାଳୀ

ପୂଜା ମଣ୍ଡପରେ      ବିରାଜିତ ହେବେ

      ସବୁ ପାପ ଦେବେ ଜାଳି ।


ହୃଦୟରେ ଜ୍ଞାନ        କରି ପ୍ରଜ୍ଜ୍ଵଳିତ

       ଦୂର କର ହିଂସା ଭାବ 

ଅନ୍ୟାୟ ଅନୀତି      ଅହଙ୍କାର ନିଶ୍ଚେ

     ବିଶ୍ବରୁ ଦୂରେଇ ଯିବ ।


ପିଠା ପଣା ଖାଇ      ଆତସ ବାଜିରେ

     ହର୍ଷୋଳାସେ ଯିବା ଖେଳି

ପରକୁ ଆପଣା       ଭାବ ହୃଦେ ବହି

    ସର୍ବେ ହେବା କୋଳାକୋଳି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational