Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DIPTIMAYEE BEHERA

Tragedy

4  

DIPTIMAYEE BEHERA

Tragedy

ଶରଣ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ

ଶରଣ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ

1 min
171


ହେ ଦୀନବନ୍ଧୁ , ପତିତପାବନ

ଥରୁଟିଏ ଦିଅ ଦରଶନ

ଖୋଜେ ମୁଁ ତୁମକୁ

ଲତା ଗିରିବନ

ନ ପାଇ ତୁମକୁ 

ବ୍ୟଥା ହୁଏ ମୋ ମନ ।


ସକାଳୁ ସନ୍ଧ୍ୟା

ଡାକେ ମୁଁ ତୁମକୁ

ଭଜନ , କୀର୍ତ୍ତନ , ଜଣାଣରେ

କେମିତି , କୋଉଠି ମିଳିବ ପ୍ରଭୁ 

କହି ଦିଅ ଆସି 

ଥରୁଟିଏ ସ୍ୱପ୍ନରେ ।


କରି ସ୍ୱପ୍ନାଦେଶ କହିଛ ରାଜାଙ୍କୁ

ପୁରାଣରୁ ଅଛି ଶୁଣି

ଏ ଦୁଃଖିନୀ କଥା ଶୁଣିବ କେବେ

ହଉଛି ମନେ ମୁଁ ଗୁଣୀ ।


ଅଛ ତୁମେ ସବୁଠି 

ପ୍ରାଣ ପବନରେ ଆଉ 

ଜ୍ୟୋତି କିରଣରେ

ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା ବୋଲି 

ବୋଲାଅ ଏ ଦୁନିଆରେ

ଶରଣ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ

ଖାଲି ତୁମ ଚରଣରେ ।


ହେ ଭାବଗ୍ରାହୀ ଭାବର ଠାକୁର 

ଆଶୀର୍ବାଦ କର 

ତୁମ ଦିବ୍ୟଜ୍ୟୋତିରେ

ସଦା ଭଜୁଥିବି , ମନପ୍ରାଣ ବଚନରେ

ହାରିବିନି କେବେ ଦୁଃଖରେ

କି ଭୁଲି ନ ଯିବି କେଉଁ ସୁଖରେ ।


ବାଲ୍ୟକାଳୁ ଦେଖୁଅଛି

ତୁମ ଅଧରରେ

ଫୁଟୁଥିବା ଖିଲିଖିଲି ହସ

କାହିଁ ମତେ ଦୁଃଖ ଦେଇ

ମୋ ଉପରେ କର 

ତୁମେ ରାଗରୋଷ ।


କରୁଛି ଗୁହାରି ପାଦେ ମଥାରଖି

ମୋ ବ୍ୟାକୁଳଭରା ମନରେ

ଦବା ପାଇଁ ନାହିଁ ଆଉ 

କିଛି ମୋ ପାଖରେ

ଭକ୍ତିରେ ବସାଇ 

କରିବି ମୁଁ ପୂଜା

ମୋ ମନ ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରରେ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy