Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଶ୍ରୀବିଷ୍ଣୁଙ୍କ ବାର ମାସର ନାମ

ଶ୍ରୀବିଷ୍ଣୁଙ୍କ ବାର ମାସର ନାମ

2 mins
144



ମାର୍ଗଶୀର ମାସ ଦେହେ ଶୀତ ବାସ

ପ୍ରଭୁ ହେଲେ ଘୋଡ଼ ଲାଗି l

କେଶବଙ୍କୁ ଧ୍ୟାୟୀ ସୁଜ୍ଞ ବିଜ୍ଞ ଜନେ

ହୁଅ ପ୍ରଭୁ ଅନୁରାଗୀ ll

ପଉଷ ମାସରେ କମଳା ଚିନ୍ତନ୍ତି

ବୁଲିଯିବେ ବାପ ଘର l

ଶ୍ରୀନାରାୟଣଙ୍କୁ ଯାଚନା କରନ୍ତି

ତହିଁଙ୍କୁ ଦିଅ ସ୍ୱୀକାର ll

ମାଘ ମାସେ ବାଘ ଜାଡ଼ ପଡ଼ିଅଛି

ଥର ହର ହୁଏ ମହୀ l

ମାଧୋଇ ଧବ ସେ ମାଧବଙ୍କୁ ଚିନ୍ତ

ଚିତ୍ତ ପୟରେ ଲଗାଇ ll

ଅତି ରମଣୀୟ ମଧୁମୟ ମାସ

ଫାଲ୍ଗୁନ ଆସିଲା ଡେଇଁ l

ଗୋବିନ୍ଦଙ୍କୁ ଦୋଳେ ଦରଶନ କର

ପୁନର୍ଜନ୍ମ ହେବ ନାହିଁ ll

ଚଇତ୍ର ମାସରେ ଚଇତି ପରଵ

ନାଚିବ ଚଇତି ଘୋଡ଼ା l

ରାମ ଜନମିବେ ଶ୍ରୀବିଷ୍ଣୁ ସୁମର

ଆଉ କିସ ଭାଇ ଲୋଡ଼ା ll

ବଇଶାଖ ମାସେ ଶ୍ରୀମଧୁସୂଦନ

ମଧୁ କୈଟଭ ସଂହାରୀ l

ମାଡ଼ି ଆସେ ଖରା ତ୍ରସ୍ତ ହେବ ଧରା

ସୁମର ମଧୁ ମୁରାରୀ ll

ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ମାସେ ପ୍ରଭୁ ତ୍ରିବିକ୍ରମ ରୂପ

ବଳିକୁ ମାୟାରେ ଛଳି l

ଚନ୍ଦନ ଚର୍ଚ୍ଚିତ ପ୍ରଭୁ ବାହାରିଲେ

ନରେନ୍ଦ୍ରରେ ଚାପ ଖେଳି ll

ଆଷାଢ଼େ ଆସିଲା ଗୁଣ୍ଡିଚା ଯାତରା

ରଥରେ କଳା ବାମନ l

ଭାବ ବିନୋଦିଆ ଏକାକାର ହେଲେ

ଭକ୍ତ ସଙ୍ଗେ ଭଗବାନ ll

ଶ୍ରାବଣେ ଶ୍ରୀଧର ଅମୃତ ଅଧର

ମହାପ୍ରଭୁ ଶିରିପତି l

ଘୋରବର୍ଷା କାଳେ ବସି ନୀଳାଚଳେ

ଭକ୍ତେ କରୁଣା ବାଣ୍ଟନ୍ତି ll

ଭାଦରବ ମାସେ ପ୍ରଭୁ ହୃଷିକେଶ

ରଙ୍ଗ ଅଧରରେ ହସ l

ଗଉରୀ ନନ୍ଦନ ଇନ୍ଦୁର ବାହନ

ଆସିଲେ ପ୍ରଭୁ ବିଘ୍ନେଶ ll

ଆଶ୍ଵିନରେ ଭଜ ପ୍ରଭୁ ପଦ୍ମନାଭ

ନାଭି ପଦ୍ମୁଁ ହୋଇ ଜାତ l

ଚରାଚର ବିଶ୍ୱ ସରଜନା କଲେ

ବେଦପତି ଚଉମାଥ ll

କାର୍ତ୍ତିକ ମାସରେ ଦାମୋଦର ପ୍ରଭୁ

ରାଇ ଦାମୋଦର ବ୍ରତ l

ଖୁଆ ଦଉଡ଼ିରେ ବାନ୍ଧିଲେ ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ

ଦ୍ଵାପରେ ଯଶୋଦା ମାତ ll

ବାର ମାସେ ବାର ନାମ ଶ୍ରୀବିଷ୍ଣୁଙ୍କ

ଭଜ ଆହେ ସାଧୁଜନେ l

ବିଫଳ ନୋହିବ ମନୁଷ୍ୟ ଜନମ

କର୍ମକ୍ଲାନ୍ତ ଦିନେ ଦିନେ ll

         


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational