Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Romance

3  

Bijay Prusty

Romance

ଶୀତ ସକାଳର କଥା

ଶୀତ ସକାଳର କଥା

1 min
163



ଶୀତ ସକାଳର କାକର ବିନ୍ଦୁଟେ

ଲାଗିଥିଲା ତୁମ ମୁହେଁ

ମୁକୁତା ପରି ସେ ଚମକୁଥିଲା ଗୋ

ନିଆଁ ଲାଗିଗଲା ଦେହେ I

ସ୍ମୃତି ହୋଉଗଲା ରାତିର ଶେଫାଳୀ

ତୁମେ ହେଲ ବର୍ତ୍ତମାନ

ତୁମକୁ ଯେବେଳେ ଦେଖିଦେଲି ସଖୀ

ଛଳ ଛଳ ହେଲା ମନ I

ତୁମରି ମହକେ ମହକି ଉଠିଲା

ହୃଦୟର ପ୍ରତି କୋଣ

ତୁମରି ହସରେ ହସିଲା ସକାଳ

ଶୁଭିଗଲା ବଂଶୀ ସ୍ୱନ I

ତୁମରି ଭିତରେ ହଜିଗଲି ସଖୀ

ଭିଜିଗଲି ତୁମ ପ୍ରେମେ

ଆଜିର ଶୀତୁଆ ସକାଳକୁ ସଖୀ

ଲେଖିଦେଲି ତୁମ ନାମେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance