ଶାନ୍ତି
ଶାନ୍ତି
ଶାନ୍ତି ଭଲ ଶବ୍ଦଟିଏ
ମିଳିଲେ କାହାକୁ
ସଭା ବା ସମିତିରେ
ସମୟ ନିଅଣ୍ଟ ହୁଏ ବଖାଣିବାରେ ।
ଏଠି ସେଠି ସବୁଠି
ଖାଲି ଶାନ୍ତି ପାଇଁ ଉଦ୍ ଘୋଷଣା
ପ୍ରଚାର ପ୍ରସାର ପୁଣି କେତେ ମନ୍ତ୍ରଣା
ମାତ୍ର କିଏ ଦେବ ଆଜି
ଅପହଞ୍ଚ ଇଲାକାର ଠିକଣା ।
ବାହାର ଠୁ ଭିତର ଯାଏଁ
ମନ ଠୁ ପବନ ଯାଏଁ
ପ୍ରଦୂଷଣ ଚିନ୍ତା ।
କେଉଁଠି ଗ୍ଲେସିୟର ତରଳୁଛି ତ
କେଉଁଠି ଜଙ୍ଗଲ ଜଳୁଛି,
କେଉଁଠି କୋଇଲା ଧୂଆଁ ତ
ପୁଣି ପ୍ଲାଷ୍ଟିକର ନିଆଁ ।
ମନ ଯେଉଁଠି ହଳାହଳରେ ଦୂଷିତ
ମାନସିକ ପ୍ରଦୂଷଣରେ ସଭିଏଁ ଗ୍ରସିତ
କଙ୍କଡାକୁ ସୁହାଏ ଗୋଳିପାଣି
ପ୍ରସନ୍ନ ହୁଅନ୍ତି ଶାନ୍ତିର ସନ୍ଦେଶ ଶୁଣି ।
ହେ ଅମୃତସ୍ୟ ପୁତ୍ରାଃ
ଅନ୍ତର୍ମୁଖୀ ହୋଇ ଦେଖ
ତୁ କେତେ ନିର୍ମଳ
ନିଜେ ବଦଳିଲେ ଦୁନିଆ ସିନା ବଦଳିବ
ହାତ ପାଆନ୍ତାରେ ଶାନ୍ତି ହାତ ଠାରିବ ,
ଗ୍ଲୋବାଲ ୱାର୍ମିଙ୍ଗରୁ
ଗ୍ଲୋବାଲ ସ୍ପେସ ମିଳିବ।