Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bholanatha Bagarty

Classics Crime Others

3.9  

Bholanatha Bagarty

Classics Crime Others

ସବୁ ହେଲା ଓଲଟା

ସବୁ ହେଲା ଓଲଟା

1 min
48


ଦୀର୍ଘ କାଳୁ ଯାହା ଏକ ସରଳ 

ରେଖାରେ କରୁଥିଲା ଗତି,

ନଦୀ ସୁଅ ଯେହ୍ନେ ଓଳଟି

 ବହୁଛି ଦେଖୀ ଭ୍ରମ ହୁଏ ମତି।

କର୍ମଠ ମଣିଷ କବଳିତ ହୋଇ

ହେଲେ ଯେ ଯାହା ଘରେ ବନ୍ଦି,

ଭୋକିଲା ପେଟ ଆଜି କାନ୍ଦୁଛି 

ଗୁରୁଣ୍ଡି ଗୁରୁଣ୍ଡି।

ସବୁତ ଏଇ ଯୁଗର ମାନବ 

ସହ ପ୍ରକୁତିର କୁଟ,

ସେଥି ପାଇଁ ବୋଧେ ଲାଗେ

ଆଜି ହେଉଛି ଓଲଟ ପାଲଟ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics