Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amarnath Barick

Inspirational

4  

Amarnath Barick

Inspirational

ସୈନିକ

ସୈନିକ

1 min
295


   ଭାରତ ମାତାର ଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ

    ଏ ମୋର ସୈନିକ ଭାଇ ମହାନ

    ବନ୍ଧୁକ  ମୁନରେ  କର ଶାସନ

    ତୁମ ପାଇଁ ବଞ୍ଚେ ଆମ ଜୀବନ ।


    ଶତ୍ରୁ କୁ ସଂହାରି  ବିନାଶ  କର

    ପଛରେ ପକାଇ ନିଜ  ସଂସାର

    ଭାରତ ବାସିଙ୍କ ପୁଲକ ଭର

    ସଭିଏଁ  କୁହନ୍ତି ସାହସି ବୀର ।


    ବରଷା କାକର ଖରା କି ଶୀତ

    ନ ମାନି ରହିଛୁ ସେମିତି ତୁ ତ

    ଜଣା ନାହିଁ ତତେ ଯାନି କି ଯାତ

    ସୀମା ସଙ୍ଗେ ରହୁ ହୋଇ ସଙ୍ଗାତ ।


    ଯୁଦ୍ଧ ହେଲେ ଦେଉ ପତାଇ ଛାତି

    ଲାଗିଯାଉ  ପଛେ ବନ୍ଧୁକ ତାତି

    ଛାଡ଼ ନାହିଁ ଶତ୍ରୁ ଆମରି କତି

    ନ ଶୋଇ ଲଢ଼ୁଛ କି ଦିନ ରାତି ।


    ତୁମ ଜୀବନକୁ ଆହୁତି  ଦେଇ

    ଗୁଳି ବାରୁଦରୁ  ଅନେକ ଖାଇ

    ଶହିଦ ହେଉଛ ଆମରି ପାଇଁ

    କେତେ ଯେ ଯବାନ ଗଲେ ପଳେଇ ।


    ଭାରତ ମାତାର ଅମୃତ କୋଳେ

    ତ୍ରିରଙ୍ଗା  ପତାକା ପଣତ ତଳେ

    ମୁଣ୍ଡକୁ ନୁଆଁଇ ଶୋଇଯା ବଳେ

    ଫୁଲ ମାଳ କେତେ ପକାଇ ଗଳେ ।


    ସଲାମ କରନ୍ତି ଜଗତ ଜନ

    କିଣି ନେଇଯାଅ ସଭିଙ୍କ ମନ

    ଯୁଗେ ଯୁଗେ ରହେ ତୁମରି ନାମ

    ତୁମ ପାଇଁ ସିନା ଆମେ ସ୍ୱାଧୀନ ।


    ବିଜୟର  ଟୀକା ମଥାରେ ପିନ୍ଧି

    ଖାକି ପଗଡ଼ି ଟା ମୁଣ୍ଡରେ ବାନ୍ଧି

    ଛାଡ଼ି ଯାଅ ସିନା ଆମକୁ ଛନ୍ଦି

    ଯବାନ ଜ୍ୟୋତିଟା ଜଳଇ କାନ୍ଦି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational