Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratima Panda

Abstract

3.5  

Pratima Panda

Abstract

ସାଗରକୁ ପତ୍ର

ସାଗରକୁ ପତ୍ର

1 min
77


ହେ ମୋର ପ୍ରିୟତମ! ପ୍ରାଣପ୍ରିୟ ! ପ୍ରିୟ ସଖା !ନୀଳ ପାରାବାର

ଅନ୍ତରୁ ଲେଖୁଛି ପ୍ରଣୟ ପତ୍ର ମୋ କର ହେ ସ୍ୱୀକାର ।


କେମିତି ଅଛ ମୋ ପ୍ରଣୟ ପୟୋଧି, ପ୍ରେମ ସିନ୍ଧୁ,ରତ୍ନାକର 

ତୁମ ଦରଶନ ପାଇଁ ସଖା ସଦା ବ୍ୟାକୁଳିତ ମନ ମୋର ।


କେତେ ପ୍ରେୟସୀର ପ୍ରିୟତମ ତୁମେ,ବାନ୍ଧିଛ ହୃଦୟ ଡୋର

ରଖିଛ କି ମନେ ଏ ପ୍ରିୟତମାକୁ ହୃଦେ ଯା କରିଛ ଘର ?


ସ୍ମୃତି ସାଗର ରେ ବୁଡି ରହି ମୁଁ ଯେ ବିରହ ରେ ଲୁହ ଢାଳେ

ଜଣା ନାହିଁ ପୁଣି ଘଟିବ କି ସେ ଅପୂର୍ବ ସଂଯୋଗ କେବେ ?


ମନେ ଅଛି ମୋର ଆଜି ବି ଆମ ମିଳନର ପ୍ରଥମ ମୁହୂର୍ତ୍ତ 

ଦୂରେ ବସି ନିରେଖୁଥିଲି ତୁମ ସୁନୀଳ କାୟାର ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ।


ଚୁପି ଚୁପି କରି ବିଚି ତୁମ ଆସି ଚୁମିଗଲା ମୋ ପୟର

ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ପ୍ରେମର ଶୀତଳ ସ୍ପର୍ଶେ ଶିହରିତ ତନୁମନ ମୋର ।


ତେଜି ସବୁ ଲଜ୍ଜ୍ଯା ବଢିଗଲା ପାଦ ତୁମ ଅଭିମୁଖେ ପ୍ରିୟ

ପିନ୍ଧେଇଲ ମୋତିମୁକ୍ତା ସାଥେ ଅଭୀଷ୍ଟ ତୁମ ବାହୁ ଅଳଙ୍କାର ।


ଦୃଢ ଆଳିଙ୍ଗନେ ଅଚେତ ପ୍ରାୟ ମୁଁ ଭୁଲିଗଲି ସବୁକିଛି

କହିବାର ଥିଲା କେତେ କଥା ମୋର ରହିଗଲା ସବୁ ବାକି ।


ଅଧାରେ ରହିଲା ମିଳନ ଆମର ଅଧରେ ହୃହୟ କଥା

ଅଧାରେ ଅଧାରେ ଅଧୀର ମନ ଉପଷମ ପାଇଁ ଅଧୁରା ବ୍ୟଥା


ଅପେକ୍ଷି ବସିଛି ମିଳନ ସୁଯୋଗ ଅସୀମିତ ଆଶା ରଖି

ସପ୍ରେମେ ସମାପ୍ତ କରୁଛି ଲିଖନ ,ଇତି ତୁମ ଦୂରଦେଶୀ ସଖି ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract