ରଙ୍ଗ ବର୍ଷେ
ରଙ୍ଗ ବର୍ଷେ
ଫଗୁଣ ଆସିଛି ନେଇ
ଖୁସିର ସମ୍ଭାର
କୋଇଲି ର କୁହୁ ତାନେ
ମନେ ଭରେ ସପନ
ବଉଳ ଫୁଲର ବାସ
ଚହଟଇ ଧରା
ଖୁୁିସିରେ ମନ ହୁଏ ମଗନ
ଫଗୁଣ ଆଣିଛି ନେଇ
ସାତ ରଙ୍ଗ
ପ୍ର୍ରେମର ମିଠା ନେଇ ଅନଭବ
ରଙ୍ଗର ଛିଟା ରେ ମନ ମତୁୁୁଆଲା
ଅଭିରର ରଙ୍ଗ ଲାଗିଲା ଦେହରେ
ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ ସିହରଣ
ପ୍ର୍ରେ୍ମ ରେ ଭରିଲା ଜୀବନ
ସବୁ ପ୍ର୍ରେମ ମୟ
ପ୍ରେମ ମୟ ଜୀବନ